Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Octavia 4x4 haldex i węże

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Octavia 4x4 haldex i węże

    mam pytanie , w grudniu 18 2013 ,zostal uwidoczniony samochod ktorym, w marcu przyszlo wezwanie od sluzby drogowe inspekcjo drogowej 4 punkty 200 pln ,samochod zarejestrowany na prywatna osobe, wskaz kto jechal , wyslal dokumenty dopiero koniec kwietnia , teraz przyszedl do mnie awizo z poczty 22 maj.nie odebralem pierwszego mandat z poczty ,z tego co wiem maja 180 dni na dostarczenie mi mandatu .

    moje pytanie jest nastepujace czy jak nie odbiore tego mandatu to mi cos moga zrobic ,jak przeciagne do 18 czerwca???????????????????? nie
    mirbar

  • #2
    [O2] Octavia 4x4 haldex i węże

    Hey,

    Mam pytanko do Octavii 2 4x4 1.9TDI. Jestem laikiem co chodzi o 4x4 i zauważyłem ostatnio że w trakcie zatrzymania się, bądź nawet kiedy silnik jest wyłączony coś się 'przelewa' (bulgocze-"dziwny odglos" z tyłu) a dokładnie jak sprawdziłem to w prawym tylnim kole przy haldexie. Sprawdzałem w postach forum i schematach ale nie mogę dojść co to dokładnie może być i jak to fachowo nazwać.


    Dokładnie chodzi o ten wąż (czerwony) (zdjęcie od dołu):

    ]"]ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs


    Wchodzi do niebieskiego tuż za prawym tylnim kołem (zdjęcie od góry)


    ]"]ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs



    Najbardziej to słychać po dłuższej jeździe. Jak stanę to tak jakbym baniak z wodą woził.
    Czy to jest normalne? Jak poruszę ten wąż (podeprę do góry) to ewidentnie zaczyna być przelewanie słychać.

    Dzięki za wsparcie. Chciałbym uniknąć niespodzianek na trasie i chciałbym dodatkowo się więcej dowiedzieć na przyszłość O haldexie sporo czytałem ale nie mogę tej kwesti jeszcze ogarnąć.
    "A miało być tak pięknie..."

    4x4 @147KM\330Nm by Rogal

    Komentarz


    • #3
      crowl, a nie pomyslałes o baku paliwa? :wink:
      i odpowietrzeniach?
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz


      • #4
        Myślałem ale nie wiedziałem że aż tak głośno się zachowuje Jakbym bańkę z wodą woził czasem...
        OI 1.9 TDI, którą przez długi czas podróżowałem wcześniej takiego czegoś nie słyszałem.
        heh...
        "A miało być tak pięknie..."

        4x4 @147KM\330Nm by Rogal

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez piotrek_gdy
          crowl, a nie pomyslałes o baku paliwa? :wink:
          i odpowietrzeniach?
          Dokładnie. Ja bym się nie przejmował - u mnie też chlupie, raz głośniej raz ciszej. Zależy w sumie nie wiem od czego - może ilości paliwa w baku, temperatury, promieniowania kosmicznego czy słupków poparcia dla PO W firmowym Peugeocie też mi chlupie, w starej O1 też to miałem. Najbardziej prawdopodobnym wyjaśnieniem dla mnie jest to, że w O2 praktycznie nie ma wygłuszenia podłogi z tyłu więc nic nie tłumi tych odgłosów.
          Piter
          tarasik.eu - tarasy i balkony z drewna i kompozytu
          KM i Nm dołożył gregor10

          Komentarz


          • #6
            A ta OI też była 4x4? Bo w zwykłej masz nazwijmy to "płaskodenny" zbiornik paliwa, a w 4x4 zbiornik jest w przekroju podobny do odwróconej litery U, bo przez jego środek biegnie wał napędowy. Dlatego potrzebne są dodatkowe przewody "przelewowe" i druga pompka paliwa, która wyrównuje "poziomy" w obu częściach zbiornika.
            Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
            Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez kowal 2002
              A ta OI też była 4x4? Bo w zwykłej masz nazwijmy to "płaskodenny" zbiornik paliwa, a w 4x4 zbiornik jest w przekroju podobny do odwróconej litery U, bo przez jego środek biegnie wał napędowy. Dlatego potrzebne są dodatkowe przewody "przelewowe" i druga pompka paliwa, która wyrównuje "poziomy" w obu częściach zbiornika.
              O1 była zwykła. Co do zbiornika to masz rację, sprawdziłem w ETCE i faktycznie zbiornik w 4x4 jest inny. Może więc to chlupanie ma miejsce w czasie przepompowywania paliwa przy wyrównywaniu poziomów. Tylko jak wytłumaczyć to, że w innych samochodach też to czasem słyszę? Bo na pewno nie słyszę chlupotu płynu do sprysków
              Piter
              tarasik.eu - tarasy i balkony z drewna i kompozytu
              KM i Nm dołożył gregor10

              Komentarz


              • #8
                Tak czy inaczej ja myślę że na te dźwięki z samych węży na pewno ma wpływ ta pompka wyrównująca poziomy i odpowietrzniki tak jak kolega kowal 2002 i piotrek_gdy napisali . A to że przelewa się zbiornik i słychać chlupot to może po prostu przez wygłuszenie? (tylko dziwne że czasem słychać a czasem nie...) Ale ogólnie jest to w sumie logiczne. Kolega w oplu vectrze kombi 2005r. tez tak mial. Wiec pewnie to jest normalne...

                Tak czy inaczej moja wiedza się poszerzyła
                "A miało być tak pięknie..."

                4x4 @147KM\330Nm by Rogal

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez kowal 2002
                  A ta OI też była 4x4? Bo w zwykłej masz nazwijmy to "płaskodenny" zbiornik paliwa, a w 4x4 zbiornik jest w przekroju podobny do odwróconej litery U, bo przez jego środek biegnie wał napędowy. Dlatego potrzebne są dodatkowe przewody "przelewowe" i druga pompka paliwa, która wyrównuje "poziomy" w obu częściach zbiornika.
                  Tak, bo mialem 1 4x4 W obu modelach jest pompka, ktora przepompowuje paliwo, dlatego tez czsaem wystepuja niewielke wahania wskazowki paliwa.

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X