Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Octavia 4x4 haldex i węże

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Octavia 4x4 haldex i węże

    mam pytanie , w grudniu 18 2013 ,zostal uwidoczniony samochod ktorym, w marcu przyszlo wezwanie od sluzby drogowe inspekcjo drogowej 4 punkty 200 pln ,samochod zarejestrowany na prywatna osobe, wskaz kto jechal , wyslal dokumenty dopiero koniec kwietnia , teraz przyszedl do mnie awizo z poczty 22 maj.nie odebralem pierwszego mandat z poczty ,z tego co wiem maja 180 dni na dostarczenie mi mandatu .

    moje pytanie jest nastepujace czy jak nie odbiore tego mandatu to mi cos moga zrobic ,jak przeciagne do 18 czerwca???????????????????? nie
    mirbar

  • #2
    [O2] Octavia 4x4 haldex i węże

    Hey,

    Mam pytanko do Octavii 2 4x4 1.9TDI. Jestem laikiem co chodzi o 4x4 i zauważyłem ostatnio że w trakcie zatrzymania się, bądź nawet kiedy silnik jest wyłączony coś się 'przelewa' (bulgocze-"dziwny odglos" z tyłu) a dokładnie jak sprawdziłem to w prawym tylnim kole przy haldexie. Sprawdzałem w postach forum i schematach ale nie mogę dojść co to dokładnie może być i jak to fachowo nazwać.


    Dokładnie chodzi o ten wąż (czerwony) (zdjęcie od dołu):

    ]"]ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs


    Wchodzi do niebieskiego tuż za prawym tylnim kołem (zdjęcie od góry)


    ]"]ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs



    Najbardziej to słychać po dłuższej jeździe. Jak stanę to tak jakbym baniak z wodą woził.
    Czy to jest normalne? Jak poruszę ten wąż (podeprę do góry) to ewidentnie zaczyna być przelewanie słychać.

    Dzięki za wsparcie. Chciałbym uniknąć niespodzianek na trasie i chciałbym dodatkowo się więcej dowiedzieć na przyszłość O haldexie sporo czytałem ale nie mogę tej kwesti jeszcze ogarnąć.
    "A miało być tak pięknie..."

    4x4 @147KM\330Nm by Rogal

    Komentarz


    • #3